MENU
BAŞKAN

35℃

Muhtarlık İşleri Müdürlüğü

Loading...

Cuma

açık

35 / 33℃

Cumartesi

açık

16 / 16℃

Pazar

açık

14 / 14℃

Pazartesi

açık

12 / 12℃

Salı

açık

17 / 17℃

HAVA DURUMU

27.06.2025 tahmini hava durumu

35℃

Muhtarlık İşleri Müdürlüğü

Fahri BAHÇAVAN

Muhtarlık İşleri Müdürü

ÖZGEÇMİŞ

1982 yılında Balıkesir İli Dursunbey İlçesinde doğmuştur. İlk, orta ve lise tahsilini Dursunbey de tamamlayan Fahri Bahçavan, okul hayatının ardından özel sektörde çeşitli kademlerde çalışmış, ayrıca girişimcilik yapmıştır. 2010 yılında Dursunbey Devlet Hastanesinde tıbbi sekreter olarak görev yapan Bahçavan, 2014 yılında Dursunbey Belediyesine Sağlık Teknisyeni olarak göreve başlamıştır. 2015 yılında Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü görevine vekâleten getirilen Bahçavan, 2021 yılında da Muhtarlıklar Müdürlüğüne vekâleten atanmıştır. Fahri Bahçavan ayrıca Dursunbey Belediyesi Özel Kalem Birimi sorumluluğunu da 2019 yılından bugüne sürdürmektedir…

MÜDÜRLÜK HAKKINDA

T.C.DURSUNBEY BELEDİYESİ

MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

1.Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nü Başkanlık Makamına karşı temsil etmek,

 

2.Muhtarlık İşleri Müdürlüğü ile diğer müdürlükler arası koordinasyonu sağlamak,

 

3.Müdürlüğün yıllık performans programını ve buna bağlı olarak yıllık bütçesini hazırlamak,

 

4.Performans hedefleri, iş kapasitesi ve faaliyet alanlarını dikkate alarak günlük, haftalık, aylık ve yıllık çalışma planlarını hazırlamak ve bu planların uygulanmasını sağlamak,

 

5.Performans hedefleri ve bütçesine göre bir yıl boyunca kullandığı kaynakları ve yaptığı faaliyetleri gösteren “Yıllık Faaliyet Raporu” hazırlamak,

 

6.Vatandaşa yönelik hizmetlerle ilgili “Hizmet Standartları” belirleyerek daha hızlı ve etkin hizmet verebilmek için tedbirler almak, süreç iyileştirmesi yapmak,

 

7.Faaliyet alanıyla ilgili vatandaş memnuniyeti ölçümü yapmak,

 

8.Kamu İç Kontrol ve Kalite Yönetim Sistemi’nin kurulması çalışmalarını yürütmek,

 

9.Müdürlüğün mevcut dosya, evrak ve diğer bilgilerinin “Standart Dosya Planı formatına uygun olarak düzenlenmesini ve arşivlenmesini sağlamak,

 

10.İş süreçlerinin iyileştirilmesine yönelik çalışmalar yapmak,

 

11.Personelin eğitim ihtiyaçlarını belirleyerek eğitim almalarını sağlamak,

 

 

12.Mesai saatlerinin etkin ve verimli kullanılmasını, personellerin uyum içinde çalışmasını sağlamak,

 

13.Birimi ile ilgili faaliyet raporlarının periyodik olarak hazırlanmasını ve Başkanlığa sunulmasını sağlamak,

 

14.İçişleri Bakanlığı tarafından www.muhtar.gov.tr üzerinden oluşturulan Muhtar Bilgi Sistemi’nin koordinasyonunu sağlamak,

 

15.MBS aracılığıyla Müdürlüğümüze iletilen talep, şikâyet, öneri ve isteklerin mevzuatta belirtilen sürede karşılanmasını ve sonuçlandırılmasını sağlamak,

 

16.Müdürlük tarafından yapılacak geri dönüşlerin MBS talep, şikâyet, öneri ve isteğini etkinliğini takip eder ve iyileştirilmesini sağlamak,

 

17.MBS harici Muhtarlıklardan gelen bizzat, telefonla, maille, dilekçe ile vb. her türlü talebin uygun kişilere ve uygun birime yönlendirilmesini sağlamak ve sonuçlarını takip etmek,

 

18.Tüm talep, şikâyet, öneri ve isteklerle ilgili kayıtları tutmak, Müdürün bilgisi dâhilinde raporlamak ve Başkanlığa sunmak,

 

19.Karşılanamayan taleplerle ilgili Müdürlüğün bilgisi dâhilinde gerekçe raporları oluşturmak.