MENU
BAŞKAN

8℃

Muhtarlık İşleri Müdürlüğü

Loading...

Perşembe

kapalı

8 / 8℃

Cuma

parçalı bulutlu

7 / 7℃

Cumartesi

açık

5 / 5℃

Pazar

açık

7 / 7℃

HAVA DURUMU

13.11.2025 tahmini hava durumu

8℃

Muhtarlık İşleri Müdürlüğü

Fahri BAHÇAVAN

Muhtarlık İşleri Müdür V.

ÖZGEÇMİŞ

1982 yılında Balıkesir İli Dursunbey İlçesinde doğmuştur. İlk, orta ve lise tahsilini Dursunbey de tamamlayan Fahri Bahçavan, okul hayatının ardından özel sektörde çeşitli kademlerde çalışmış, ayrıca girişimcilik yapmıştır. 2010 yılında Dursunbey Devlet Hastanesinde tıbbi sekreter olarak görev yapan Bahçavan, 2014 yılında Dursunbey Belediyesine Sağlık Teknisyeni olarak göreve başlamıştır. 2015 yılında Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü görevine vekâleten getirilen Bahçavan, 2021 yılında da Muhtarlıklar Müdürlüğüne vekâleten atanmıştır. Fahri Bahçavan ayrıca Dursunbey Belediyesi Özel Kalem Birimi sorumluluğunu da 2019 yılından bugüne sürdürmektedir…

MÜDÜRLÜK HAKKINDA

TCDURSUNBEY BELEDİYESİ

MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

1. Muhtarlık İşleri Müdürlüğü'nü Başkanlık Makamına karşı temsil etmek,

 

2. Muhtarlık İşleri Müdürlüğü ile diğer müdürlükler arası koordinasyonu sağlamak,

 

3. Raporun yıllık performans programı ve buna bağlı olarak yıllık bütçesini içerir,

 

4. Performans hedefi, iş kapasitesi ve faaliyetin gözlenerek günlük, haftalık, aylık ve yıllık çalışma planlarını arşivlenmesi ve bu planların dinlenmesini sağlamak,

 

5. Performans hedefi ve bütçesine göre bir yıl boyunca kullandığı kaynakları ve faaliyetlerini gösteren “Yıllık Faaliyet Raporu” dosyası,

 

6. Vatandaşa yönelik hizmetlerle ilgili “Hizmet Standartları”nı belirleyerek daha hızlı ve etkin hizmet verebilmek için ilerlemek, süreç işlemlerini yapmak,

 

7. Faaliyet alanıyla ilgili vatandaşlık performansı göstermek,

 

8. Kamu İç Kontrol ve Kalite Yönetim Sistemi'nin geliştirilmesinin yürütülmesi,

 

9. Müdürlüğün mevcut dosya, evrak ve diğer bilgilerinin “Standart Dosya Planı formatına uygun olarak düzenlenmesini ve arşivlenmesini sağlamak,

 

10. İş parçalarının bölgelere yönelik çalışmalar yapmak,

 

11. Personelin eğitim ihtiyaçlarını belirleyerek eğitim almalarını sağlamayı,

 

 

12. Mesai saatlerinin etkin ve verimli bölümleri, personelin uyum içinde çalışmasını sağlamak,

 

13. Birimi ile ilgili faaliyet raporlarının periyodik olarak hazırlanmasını ve Başkanlığa artışını sağlamak,

 

14. İçişleri Bakanlığı tarafından www.muhtar.gov.tr ​​üzerinden Muhtar Bilgi Sistemi'nin koordinasyonunu sağlamak,

 

15. MBS Müdürlüğümüze iletilen talep, şikayet, öneri ve mevzuatta belirtilen sürenin karşılanmasını ve sonuçlandırılmasını sağlamak,

 

16. Müdürlük tarafından yapılacak geri dönüşlerin MBS talebi, seçenekleri, önerileri ve parametrelerini takip eder ve değiştirilebilmesini sağlar,

 

17. MBS harici Muhtarlıklardan gelen bizzat, telefonla, maille, dilekçe ile vb. Her türlü talebin uygun bireylere ve uygun birime yönlendirilmesini sağlamak ve sonuçları takip etmek,

 

18. Tüm talep, şikayet, öneri ve isteklerle ilgili kayıtların tutulması, Müdürün bilgileri dahilinde raporlama ve Başkanlığa sunulması,

 

19. Karşılanamayan taleplerle ilgili Müdürlüğün bilgisi dahilinde rapor raporlarını oluşturun.